قوانیـن مرجوعـی کـالا

برای آشنایی با رویه مرجوع کردن کالا مطلب زیر را مطالعه بفرمایید
تمام تلاش مان در فروشگاه كلبه كادو بر این است که بتوانیم محصول مورد نظر شما را به دست تان برسانیم
اما به هر دلیل ممکن است تصمیم به مرجوع کردن کالا بکنید ، خیالتان راحت شما می توانید
تا 7 روز پس از ارسال کالا ، مرسوله خود را مرجوع کنید
مراحل ثبت مرجوعی کالا
نحوه ارسال بسته مرجوعی
در صورتی که بسته شما توسط پست برای شما ارسال شده ، بسته را با پست پیشتاز و به صورت پس کرایه برای ما ارسال کنید
در صورتی که بسته شما توسط تیپاکس برای شما ارسال شده ، بسته را با تیپاکس به صورت پس کرایه برای ارسال کنید
در صورتی که در اطراف فروشگاه هستید ، همکاران ما با شما هماهنگ کرده و در ساعت مشخص شده از طریق پیک روند دریافت بسته را انجام خواهند داد
* توجه : در صورت عدم هماهنگی و ثبت بازگشت محصول در پنل کاربری ، مسئولیت مرسوله با مشتری خواهد بود!
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان مجموعه ما برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به پشتیبانی ارسال فرمایید.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.